-
§ 1. Postanowienia ogólne i definicje
- Organizatorem szkoleń jest Akademia Zdrowych Stóp reprezentowana przez Faustynę Kuros prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Akademia Zdrowych Stóp Faustyna Kuros, ul. Kowaniec 4C Nowy Targ, NIP 7352639199, REGON 521715939.
- Uczestnikiem szkoleń może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, ale dysponująca zdolnością prawną, która wyraziła chęć uczestniczenia w organizowanym przez Organizatora szkoleniu i spełniła inne, wymienione w niniejszym Regulaminie, przesłanki.
- Uczestnik powinien posiadać stosowne wykształcenie, których weryfikacja należy do Organizatora Szkolenia, a w szczególności: lekarz, kosmetolog, pielęgniarka, ratownik medyczny, fizjoterapeuta, technik usług kosmetycznych lub osoby, które pobierają naukę w szkołach i na uczelniach z kierunkiem kosmetologia, podologia, lub są w trakcie ww. studiów. Wymagane wykształcenie minimum średnie.
- Organizator zastrzega, że szkolenie odbędzie się jedynie w przypadku zgłoszenia się na nie określonej minimalnej liczby Uczestników.
- Dodatkowo Organizator zastrzega sobie możliwość określenia maksymalnej liczby Uczestników, które mogą wziąć udział w szkoleniu.
- Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, gdy liczba jego Uczestników nie osiągnie takiego ustalonego minimum, do przesunięcia terminu szkolenia lub jego odwołania z przyczyn niezależnych od Organizatora. W tym przypadku Organizator jest zobowiązany powiadomić Uczestnika drogą e-mailową, telefoniczną bądź przez Messenger.
- Organizator ma prawo zmienić wykładowcę/prowadzącego na danym szkoleniu z ważnej przyczyny (w szczególności, jeśli pierwotnie wyznaczony do realizacji szkolenia wykładowca nie może jej zrealizować), bez uprzedniego poinformowania Uczestników. W takim przypadku Organizator gwarantuje równoważność kompetencji i odpowiednie przygotowanie merytoryczne nowego wykładowcy.
-
§ 2. Zapisy na szkolenie
- Warunkiem zapisania się na szkolenie jest zgłoszenie – podanie danych osobowych niezbędnych w procesie rezerwacji szkolenia. Dane te przekazane zostaną drogą:
- drogą telefoniczną: rozmowa/sms
- drogą elektroniczną: adres mailowy lub przez Facebooka/Messenger/Instagram
- Przekazane dane kontaktowe Uczestnika powinny zawierać:
- imię i nazwisko Uczestnika, adres mailowy, telefon
- dane do faktury (nazwa firmy, ulica, kod pocztowy miasto, NIP)
- Dokonanie Zgłoszenia jest równoznaczne z tym, że Uczestnik zapoznał się z ofertą Organizatora, programem, ceną szkolenia i niniejszym Regulaminem oraz akceptuje je.
-
§ 3. Płatność za szkolenie
- Cena szkolenia obejmuje: koszt szkolenia, serwis kawowy, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.
- Uczestnik ma obowiązek uiszczenia opłaty 50% zadatku za dane szkolenie minimum 21 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- Uczestnik może również od razu wpłacić 100% ceny za dane szkolenie.
- Zadatek powinien zostać wpłacony na rachunek bankowy Organizatora: – Millennium Bank PL 91 1160 2202 0000 0005 2355 3853
- Zadatek za wpłacone szkolenie nie podlega zwrotowi.
- Pozostałą część należności za szkolenie należy wpłacić najpóźniej w dniu szkolenia przelewem lub gotówką.
- Jeżeli Uczestnik zapisze się na szkolenie w terminie krótszym niż 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapłaty zadatku przelewem i przesłaniem potwierdzenia przelewu na adres mailowy Organizatora –
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłat.
-
§ 4. Zmiany rezerwacji uczestnictwa w szkoleniu
- Wszelkie zmiany w rezerwacji szkolenia muszą odbyć się mailowo lub telefonicznie.
- Rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić drogą mailową lub telefoniczną, nie później niż 30 dni przed planowanym szkoleniem.
- Każdemu Uczestnikowi przysługuje jednokrotna zmiana terminu szkolenia, nie później niż na 30 dni przed planowanym szkoleniem.
- W przypadku rezygnacji złożonej w terminie krótszym niż 30 dni lub nieobecności na szkoleniu zadatek w wysokości 50% szkolenia jest bezzwrotny. Za datę rezygnacji z udziału w Szkoleniu uznaje się datę otrzymania informacji przez Organizatora. .
- Jeżeli Uczestnik decyduje się na kilka szkoleń i zrezygnuje ze szkolenia/szkoleń w jego/w ich trakcie – Organizator nie zwraca częściowych ani całościowych kosztów poniesionych przez Uczestnika.
- Zmiana wykładowcy (z ważnej przyczyny) nie może być podstawą żądania zwrotu zadatku czy całościowej opłaty za szkolenie/szkolenia przez Uczestnika.
- Organizator Szkolenia zastrzega możliwość odwołania Szkolenia nie później jednak niż na 14 dni przed datą jego rozpoczęcia.
-
§ 5. Reklamacje
- Uczestnik ma prawo do zgłoszenia reklamacji usługi szkoleniowej, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z ofertą szkoleniową.
- Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym lub osobiście na adres siedziby firmy Akademia Zdrowych Stóp Faustyna Kuros Klikuszowa 162, 34-404 Klikuszowa.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać:
- Nazwę firmy / Imię i nazwisko Uczestnika
- Dane kontaktowe Zgłaszającego
- Przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin, miejsce realizacji)
- Uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji
- Oczekiwania wobec Organizatora
- Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w §5 pkt. 4 lub nie spełni wytycznych, o których mowa w §5 pkt. 3 niniejszego Regulaminu.
- Organizator ma 21 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających (opinia rzeczoznawcy, konsultacje prawne itp.) czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 30 dni roboczych.
- Organizator Szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamację o dodatkowe wyjaśnienia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała lub gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub regulaminie.
- W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, Organizator zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
- Powtórzenie szkolenia w innym terminie.
- Realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie.
- Zniżka 15% na kolejne szkolenie.
- O decyzji w sprawie reklamacji Zgłaszający reklamację zostanie powiadomiony drogą pocztową, telefoniczną lub elektroniczną.
-
§ 6. Zobowiązania stron
- Zostaną spełnione założone cele szkolenia.
- Zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy.
- Prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną i praktyczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych.
- Prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny, zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych.
- W czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny i praktyczny szkolenia.
- Organizator dołoży wszelkich starań, aby dopasować szkolenie do potrzeb Uczestnika.
- Organizator spełni warunki formalne udziału w szkoleniu, w tym prześle materiały szkoleniowe i wyda certyfikat ukończenia szkolenia.
- Uczestnik w pełni zaangażuje się w proces szkolenia oraz będzie aktywnie brał udział w ćwiczeniach i zadaniach szkoleniowych, a także będzie przestrzegał Regulaminu.
- Uczestnik wypełni ankietę oceny szkolenia umożliwiającą dopasowanie i ocenę programu szkolenia.
Uczestnik ma prawo oczekiwać, że:
Organizator ma prawo oczekiwać, że:
-
§ 7. Zasady uczestnictwa w szkoleniu
- Informacje przekazywane na szkoleniu oraz wiedza praktyczna, którą Uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, są tylko na potrzeby szkolenia i nie mogą być rozpowszechniane w celach komercyjnych czy sprzedażowych osobom trzecim. Uczestnik otrzymuje informacje wyłącznie na swoje własne potrzeby (do indywidualnego użytku).
- Informacje oraz przekazywana wiedza praktyczna są objęte prawem autorskim i należy zapewnić im ochronę. Materiały te należy traktować jako „Tajemnicę przedsiębiorstwa” w rozumieniu Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Organizator zastrzega wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych i zabrania ich rozpowszechniania osobom trzecim, kopiowania i powielania bez pisemnej zgody Organizatora.
- Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie Szkoleń przez Uczestników (bez zgody instruktora i Organizatora) jest zabronione.
- Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych: np. telefonu, kamery, dyktafonu, mp3.
- Uczestnik szkolenia nie może upubliczniać w Internecie wizerunku modelek i modeli będących na szkoleniu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokumentowania szkolenia poprzez filmowanie i fotografowanie. Dokumentowanie w powyższych formach może mieć charakter promocyjny oraz wiązać się z upublicznieniem wizerunku Uczestnika w Internecie.
- Uczestnik podczas szkolenia ma zachować odpowiedni poziom higieny w gabinecie.
- Uczestnik na szkolenie powinien zabrać: fartuch, obuwie na zmianę, a jeśli ma długie włosy – to powinny być one związane podczas wykonywania zabiegów.
- Organizator zapewnia na każdego Uczestnika modelki w zależności od tematyki i czasu trwania szkolenia.
- Uczestnik szkolenia ma możliwość zabrania własnej modelki po wcześniejszym poinformowaniu Organizatora szkolenia nie później niż 3 dni przed szkoleniem.
- Uczestnik ma dbać i szanować wartości materialne Organizatora, w szczególności: wszystkie sprzęty będące w wyposażeniu gabinetu, m.in. fotel zabiegowy, blaty szafek i stołu i inne.
- Za wszelkie zniszczenia i usterki ww. wyposażenia odpowiada Uczestnik, który ponosi koszty (wg. cen rynkowych) zniszczonych przez niego przedmiotów.
- Uczestnik nie powinien niepotrzebnie zużywać materiałów jednorazowych (w trosce o środowisko).
- Uczestnik szkolenia jest zobligowany do przestrzegania zakazu picia alkoholu, palenia tytoniu, e-papierosów i IQ-osów i zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod wpływem oraz spożywania środków odurzających, zmieniających stan świadomości bezpośrednio przed szkoleniem i w trakcie jego trwania, jak również dystrybuowania ww. substancji wśród współuczestników szkolenia.
- Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nie przeszkadzanie pozostałym Uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
- Na terenie Organizatora obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych osób.
- Każde szkolenie zakończone wynikiem pozytywnym potwierdzone jest uzyskaniem certyfikatu. Certyfikaty są imienne i nie ma możliwości wystawienia certyfikatu z danymi gabinetu.
-
§ 8. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Organizator.
- Dane Uczestników szkolenia są chronione na podstawie art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) – RODO.
- Organizator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do wglądu w treść jego danych osobowych, do dokonania ich zmiany oraz żądania ich usunięcia.
-
§ 9 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.